[slikom] Re: Mape sve interesantnije

  • From: "zvonko mijokovic" <zvonko.mijokovic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 17 Dec 2007 19:15:28 +0100

Pozdrav! Ne znam tacno pojedinosti, ali mislim, da je najveca moguca
pogreska jedan metar, sto je prihvatljivo, jer se sa malo spretnosti stapom
lako odredi da li se doslo tacno na cilj. Kako se cesto mape osvezavaju
,takodje ne bih znao, jer premda sam za uredjaj bio zainteresovan, ipak mi
je preskup i preglomazan. Ono sto sam zaboravio da kazem prilikom opisivanja
uredjaja jeste da koristi satelite, i da dok cuti, dakle dok korisnik ide
ispravnim putem, isti u svako doba moze da proveri gde se nalazi. Verovatno
pritiskom na odredjeno dugme ili taster, korisnik dobije informaciju recimo
u mome slucaju, Hasestraße deset ili peinerstraße sedam ili izmedju broja
osam i devet u Leunisstraße. Stvar je veoma skupa no zato je i dobra. Nemci
su naprosto takvi, da kad vam vec nesto skupo prodaju, to mora i da
funkcionise. Veliki pozdrav i izvinite na eventualnim greskama, zurim. Z.