[slikom] Re: Mape sve interesantnije

  • From: "zvonko mijokovic" <zvonko.mijokovic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 18 Dec 2007 07:29:29 +0100

Da, bijeli stap se i dalje nosi. Treker nije zamjena za njega, vec njegova
odlicna dopuna. Uzgred, mape se mogu downloadovati u svako doba sa
vizuajdove webstranicei to one aktuelne i najsvezije. Trekker je mnogo vise
od obicnog vodica. On moze naprimjer da obavijesti o svim znamenitostima,
hotelima, restoranima i tome slicno, koji se nalaze na odredjenoj lokaciji,
a postoje i opcije opis puta i gdje sam ja. Pomocu opisa puta covjek moze
jos kod kuce da prostudira put koji mu pretstoji. Naprimjer. Izadjite iz
kuce, skrenite lijevo, predjite tri ulice pa skrenite desno, predjite jos
dvije ulice i naicicete na semafor,predjite ulicu, skrenite desno i tako sve
do cilja. Pomocu opcije gdje sam ja, korisnik moze u svakom trenutku
doznati, gdje se trenutno nalazi. Sto je meni licno mozda
najjinteresantnije, treker pomaze korisniku, da izadje na kraj sa onim, sto
smo mi slijepi koliko znam oduvijek nazivali nepoznatim terenom. Korisnik
dakle moze, putujuci u neko mjesto, gdje nikad nije bio, programirati
trekker tako, da ga vodi od zeleznicke stanice, autobusne stanice ili
aerodroma, do hotela u kome namjerava da otsjedne, a dalje u toku boravka u
tome mjestu, od hotela do bilo kog odredista. Kazem, odlicna stvar. No sad,
zasto je i sa trekerom  jos uvijek neophodan bijeli stap. Treker ne moze da
obavijesti, ili barem jjos uvijek ne moze da obavijesti o tome, ako je neki
gradjanin prije dva minuta parkirao automobil negdje na korisnikovom putu,
da li neko nesto istovara, unosi, iznosi i tome slicno. O tome stap, ako se
vjesto koristi, daje nepogresivu informaciju. I da zakljucim. Uz treker i
stap zajedno, slijepi je covjek potpuno samostalan u kretanju.