[slikom] Re: Mape sve interesantnije

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 17 Dec 2007 16:41:57 +0100

Pozdrav!
Ovo jako dobro zvuci ovako kako je opisano, ali bih ipak pitao kolika je
mogucnost pogreske, koliko cesto se radi osvjezavanje programiranih mapa i
koliko je taj sustav stabilan? Ne bi bilo lijepo da se tako odes prosetati s
tocke A na tocku B i da se sustav zblesi, pa moras to sve skidati s ledja,
resetirati i slicno.
Regards
MSN: zarakijel@xxxxxxxxx