[slikom] Re: Jaws 8.0 i podesavanja

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: "Lista SliKom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 10 Dec 2007 21:59:45 +0100

     Zdravo Edo,

     Ono što tebi treba se zove: "Document Presentation". Pošto ti to treba
ponekada onda to koristi iz dijaloga za privremene promjene.
1. Kada si otvorio neku web stranu, pritisni, Insert +v, da se otvori dijalog za
privremene promjene.
2. Spusti se strelicom nadole do, Document Presentation - Simple Layout pa
pritisni jednom taster, space i ta stavka će sada biti,
Document Presentation - screen Layout
3. Pritisni Enter da zatvoriš ovaj privremeni dijalog i pogledaj kako ti sada
izgleda ta web strana. To je taj drugi način prikaza strane.

      Pozdrav od Gradimira

Od: "Edo" <slauf@xxxxxxxxxx>
Tema: [slikom] Re: Jaws 8.0 i podesavanja

Sta i koji sad jaws koristis? Evo ja sam instalirao jaws 8.0 pa sta bog da
ali kako vidim puno bolje radi nego 7.10 i stabilnije. Vidjet ce mo kako ce
se pokazati na stranicama. Sjecam se da si jednom davno pisao ali neznam
jeli to bilo za verziu 7.10 ili 8.0 kada si detaljno opisivao kako taj jaws
ima konfiguraciu kad si na stranici da ispisuje kako videci covjek vidi
linkove pa bi te zamolio da malo probas objasniti dali i ova verzia 8.0 ima
tu opciu i kako se ukljucuje i iskljucuje posto mi ponekad ta opcia zatreba
da bi mogao objasniti sta i kako je na stranici onim videcim ljudima koji mi
ponekad zatrebaju za pomoc.