[slikom] Re: Vujaklijin recnik!!

  • From: "Nenad" <stamenkovicne@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 10 Dec 2007 21:52:40 +0100

Stoga Zvonko covece sto ovd nij rec o racunarima a sto se mene ovde mozes i
t i ostali pricati o kuvanju i popravkama automobila mozemo li pricati o
sajtovima za ocne bolesti ili o auto casopisima na primer sta ti mislis?
Kakvo je tvoj tvoje strucno misljenje ti si ipak profesor informatike pa
malo da me poducis o hvala lepo necu se vise oglasavati ovim povodom.
Ugodna noc svima.