[slikom] Re: Vujaklijin recnik!!

  • From: "zvonko mijokovic" <zvonko.mijokovic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 11 Dec 2007 11:30:54 +0100

Nisam profesor informatike, a nikad to za sebe nisam ni tvrdio. Bas
naprotiv. Nikad se nisam libio, niti cu se ikad libiti da priznam kad nesto
ne znam, bilo da je rec o informatici ili o bilo kojoj drugoj oblasti. Ne
smatram medjutim da je neka tema, koja tretira neki program, softver ili
elektronicku knjigu, toliko udaljena od ove liste. Uostalom pamtim dane, kad
je ova lista sto se toga tice bila mnogo liberalnija, pa su preko nje
dolazile i knjige i novinski clanci, pa i vicevi. Ne tvrdim da to tako
treba, vec samo konstatujem, da je to tako bilo. Uostalom jos imam u
racunaru neke od tih stvari. Konkretno, imam knjigu Gresnici u sedam ili
osam nastavaka, imam jednu poruku, koja se zove malo viceva i da ne
nabrajam. Uostalom, ni ja se ovim povodom vise necu oglasavati, jer mi je
bilo kakva polemika preko ove liste dalje od pameti, a niposto ne bih zeleo,
da se ovde stvara zla krv. Srdacno Z.