[slikom] Re: Problem sa editorom

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 6 Dec 2007 20:13:33 +0100

     Zdravo Violeta,

Mislim da ti JAWS 9.0 neće nešto mnogo pomoći. Možeš ga skinuti i koristiti kao
demo i imaš na raspolaganju 45 minuta. U svakom slučaju kada koristiš FireFox
obavezno koristi JAWS 8.0 a ne 6.20 dongle jer mi se čine da je to kod tebe
druga verzija.
     Što se tiče, jave, imaš li ti instaliranu javu kao podršku za Internet
explorer? Ovaj problem da Internet explorer 6.0 ne vidi isto kao što vidi
FireFox i to baš u ovakvim slučajevima je i od ranije poznat. Već je bilo
pitanja na ovoj listi.
     Jedno od mogućih rješenja je da daš adresu pa da vidimo konkretno o čemu
se
radi. Hahaha!

Pozdrav!

Od: "Violeta" <viki@xxxxxxxx>
Tema: [slikom] Problem sa editorom

         Caos,
Bice mi malo teze da objasnim ono sto me muci, al' 'ajd' da pokusam: od prije
nekoliko dana doslo je do velikih izmjena na jednom blog sistemu i sad imam
prilicno puno problema sa editovanjem teksta. Jednostavno, nema vise tog edit
polja. Tamo gdje je naslov doduse pronadjem edit polje i naslov mogu da upisem,
ali tamo gdje bi trebalo da unesem tekst sada je frame bez edit polja i pise:
FCKeditor

Iz Internet Explorera nema nikakve sanse da nesto uradim, malo bolje stoje
stvari kad koristim Fire Fox i Jaws osmicu, ali daleko od dobrog. Naime, udjem
polje gdje upisujem naslov, pa se onda tabom nekako dokotrljam do mjesta gdje
bi
trebalo da unesem tekst, ali preglednost je uzasna, prakticno, moram da kucam
vrlo pazljivo, jer sa ispravkama je jos gora stvar. Nema sanse da kopiram vec
unaprijed napisan tekst, a kad pokusam da unesem Url adresu, cim otkucam /
nastaje pometnja. I mogla bih ja jos tako u nedogled, a vama jedva da bi bilo
ista jasnije... Pretpostavljam da bi ovo moglo imati nekakve veze sa Javom ili
sta ti ja znam. Posto je sve jako novo, mozda bi Jaws devetka nesto rijesila,
ali samo nagadjam.
Imali dakle neko ideju sta da pokusam kako bih prevazisla ovaj problem?

Hvala unaprijed.

Pozdrav

         V.