[slikom] Jaws 8.0 i podesavanja

  • From: Edo <slauf@xxxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 10 Dec 2007 18:50:39 +0100

Dakle istalirao sam jaws 8.0 i bolje radi nego 7.10 ali mi se javio jedan
problem a to je da imam internet ecplorer 6 i nemam kao na 7.10 da prebacim
na konfiguraciskom manageru u html opcii u mix tab kvakicu za aktiviranje za
podrsku klasicnog internet explorera. Ima li za ovo rijesenje? Volio bi da
ovo znam da se nevracam na stari jaws jer zaista radi odlicno. Cekam na vase
odgovore.