[slikom] Re: AnReader4 i problemi

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 18 Oct 2011 17:27:56 +0200

Da i ja napišem poruku vezanu za anReader. Koliko ja znam anReader verzija 4
ili
kako se još zove nezvanično i anReader Snežana  radi bez problema na Windows 7
ali 32-bites verzijama. Kod mene nije proradila na Windows 7 64-bites i već sam
o tom pisao preko liste. Prije nekoliko dana su me kontaktirali iz AlfaNum i
potvrdili da to sada radi ali da trebam zamjeniti HASP. Dakle u mom slučaju
problem Windows 7 se odnosio na 64 bites i autorizaciju sa HASP. Nisam još
zamjenio, mada to vrlo brzo očekujem ali vjerujem da sada i ta kombinacija
radi,
dakle: Snežana autorizovana sa HASP i Windows 7 64-bites.

    Pozdrav od Gradimira