[slikom] AnReader4 i problemi

  • From: "Milan Todosijevic" <milan.todosijevic@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 16 Oct 2011 20:56:33 +0200

   Od pre nekoliko dana, postao sam vlasnik jedne, legalne Snezane.
Ali, Sne¹ka, kao svaka cura, malo tajanstvena.
Vodeci se upustvom, koje mi je prilozeno, nisam uspeo da je ¹armiram i, nije
htela da mi proguce.
Da li neko ima iskustva da me posavetuje, kako da je privolim na to?
U pitanju je lap top Lenovo, Sistem: Windows7, J12, koji vec duze vremena
korektno samnom komunicira i legalna verzija Snezane.
Instalacija prodje uredno, Husb je, mislim, takodje ok,
ali, kada u profilu, poku¹am da odaberem Snezanu, kao govornika; nje ni od
korova. Ponudi mi se jedini govornik: Microsoft Ana.
Da li neko ima ideju, gde gre¹im, ili, ¹ta zaboravljam da odradim?
Zahvaljujem na svakom upotrebljivom savetu, ili, informaciji. Poz.
                     Milan