[slikom] Re: AnReader4 i problemi

  • From: Gordan Radić <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 18 Oct 2011 12:43:17 +0200

Pozdrav!
Ovo je problem koji se dogadja zbog toga sto Windows 7 ima prilicno
"osjetljive" zvucne drajvere i kad rutas Jaws na PC Sneska spusti visinu
na cini mi se 5% i ta dubina glasa jednostavno zablokira zvucni drajver.
Ovo ces rijesiti tako da:
1. Obrises postojeci Sneskin profil iz Jawsa;
2. Prebacis se na Sapi 5 (factory);
3. S Microsoft Anna glasom prodjes sve kontekste govora i podignes
visinu na neku normalniju razinu;
4. Kad to sve napravis i apliciras u istom prozoru promijenis jezik na
Serbian i snimis novi profil pod imenom Snezana ili kako ti se vec prije
zvao.

S postovanjem
Gordan Radic