[slikom] Re: PrintList verzija 1.0, Beta1

  • From: "Djordje Kuzmanovic" <dkdjole@xxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 18 Oct 2011 16:45:30 +0200

Vidis Mila, ja sam uspeo bez problema da ga instaliram i sve je onako kako
je napisano u upustvu dok ne zapocnes nesto da radis.
Kada kliknem na kreiraj katalog ili kako vec tamo pise, u tekstualnom
dokumentu ne bude nista tj. izadju samo neke ne bitne stvari koje nemaju
veze.
Postoji i velika verovatnoca da ja nisam to odradio kako treba ali nemam
resenje.