[SKRIVA] Textleksida

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 2 Mar 2009 18:42:10 +0100

 From: olof.bjarnason@xxxxxxxxx
> Jag tycker det är bra initiativ med tävlingar! Dock hade jag, som
> skrivaramatör önskat att listan haft något slags "lekar" där man vågar
> ta steget lite lättare än att vara med på "tävling" direkt. T.ex.
> skrivövningar, en per vecka, eller liknande. Ahrvid brukar ju vara bra
> på att hitta skrivrelaterat mtrl. på webben och så..
  Prova http://languageisavirus.com/. Där finns en massa intressanta skrivar-
och textlekar.  Jag har inte hunnit kolla igenom allt, men det verkar vara både
on-line
saker och grejor man kan köra hemma.

Show them the way! Add maps and directions to your party invites.
http://www.microsoft.com/windows/windowslive/products/events.aspx-----