[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Sista chansen: Novelltävling - skapelse

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 2 Mar 2009 16:37:10 +0100

"Ove Ride":
> Särskilt nykonstruerad är den inte... Den förekom tre gånger redan
> 2007
  Den som är så fanatisk att han hller reda på sådant, kan man ju anta också
ligger bakom...
  I övrigt vill jag bara för SKRIVA:s övriga klientel erinra om att man bör ta
ta allt "nitro2k01" påstår med fler grävskopor salt. Han har i åratal försökt
sabba för listan, med falska hemsidor, försök att skicka bifogade virus, falska
adresser (som han typiskt nog anklagar andra för!), och litet annat (som jag
inte redogör för).
  Men som sagt, det gör ju alltid SKRIVA litet mer spännande!

Show them the way! Add maps and directions to your party invites.
http://www.microsoft.com/windows/windowslive/products/events.aspx-----