[SKRIVA] Re: Skum trådning (var: Nyanserad beskrivning Ahrvid-bråket)

  • From: Kristoffer Holmén <illern@xxxxxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 15 Apr 2007 16:48:45 +0200

Till Robert appropå en annan fråga, ej relaterad till ämnet:

Nedanstående brev blev i min e-postklient trådad som svar till dig
(Robert) och inte som svar till Rickard som du uppenbarligen svarar
till.

/Kristoffer

sön 2007-04-15 klockan 16:40 +0200 skrev Robert Jonsson:
> Tack Rickard för den genomgående krönikan om de forna tiden!
>
> Det får mig inte att se Ahrvid i ett bättre ljus, även om jag kan
> förstå varför han inte ger sig på dne här punkten. Dessutom får det
> mig att se varför Bellis inte är särskilt uppskattad - efter
> beskrivningen så framstår han lika illa som Ahrvid, kanske till och
> med snäppet värre.
>
> Så tack för insikten!

> Robert Jonsson < > Bortom: http://www.bortom.nu
>
> "A little knowledge is a dangerous thing. So is a lot."
> - Albert Einstein.

-----
SKRIVA - sf, fantasy och skr�ck  *  �ldsta svenska skrivarlistan
grundad 1997 * Info http://www.skriva.bravenet.com eller skriva-
request@xxxxxxxxxxxxx f�r listkommandon (ex subject: subscribe).