[SKRIVA] RE: [SKRIVA] skrivande illustratör

  • From: pia lindestrand <pialindestrand@xxxxxxxxxxx>
  • To: skriva lista <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 27 Aug 2011 20:56:05 +0000

> God dag!
>
> Jag heter Håkan Eklund och har aldrig tillhört en skriv-lista och vet
> egntligen inte
> vad som är passande att skriva samt vem som får skriva. Icke vet jag heller
> hur det
> går till men jag tänkte därför pröva på att göra en postning.

Kikat in på din sida och där var ju en massa intressant att titta på.Jag är
själv svag för skräckfilmer även om de ofta blir en besvikelse, de
flestaurartar i slutet eller är allmänt larviga från start. Ska nog se "The
Last man on Earth"som du skrev om, vid tillfälle, verkar intressant.
Hittade dock ingen novell men kan ju bero på mig.
/MVH pia