[SKRIVA] Re: [SKRIVA] skrivande illustratör

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 28 Aug 2011 18:07:33 +0200

From: doghead@xxxxxxxxxx
> Argh!! av någon okänd anledning går det ej att länka tillsidan där novellen
> ligger. :( Jag la ut den på den bloggen
> jag postade
> tidigarehttp://monsterum.blogspot.com/2011/08/novell-min-baste-van-och-hans-mordare.html
> Det borde fungera.Trevlig söndag!- håkan
  Vill bara säga att det är kul att se dig på listan. Välkommen till SKRIVA.
Jag får ev komma med novellkommentarer senare. (Det blir enklare ifall du
direktpostar novellen på själva SKRIVA-listan.)

--Ahrvid

Ps. Ser att Pseudonym-Putte är på nya sinnessjuka upptåg och fantasilöst
försöker använda mitt namn som "pseudonym". En teknisk obstruktion som går ut
på att lura folk. Tokdåre.

(skriva-request@xxxxxxxxxxxxx, subj: subscribe) / Om Ahrvids novellsamling Mord
på månen: http://www.zenzat.se/zzfaktasi.html C Fuglesang: "stor
förnöjelse...jättebra historier i mycket sannolik framtidsmiljö"! / YXSKAFTBUD,
GE VÅR WCZONMÖ IQ-HJÄLP! (DN NoN 00.02.07)