[SKRIVA] Re: Om pulp-omslag, del 2

  • From: Göran Jansson <jansonsfrestelse@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 27 Aug 2011 21:14:14 +0200

Ove Ridé:
2) varför kallar du det sabotage att vidarebefordra *dina* *egna*
> sabotageinlägg till en annan lista?

Arhvid ser inte sina SEFF och NOFF-inlägg som sabotaginlägg. Dom ser han som
"oavvisligt allmänintresse. Det är sådant journalistisk granskning skall
ägna sig åt. Den största skandalen i Nordisk fandom är onekligen av
oavvisligt allmänintresse." Så skriver han själv men jag vet inte varifrån
han fått han skulle vara journalist heller i och för sej. Vad jag har
förstått i alla fall jobbar han inte på tidning. Sen skriver han också så
här: "Och det ju bra ju mer reaktioner och uppmärksamhet saken får."

Det är bara Arhvid som uppmärksamar saken så då måste han göra det mycket
ofta. Det konstiga är att han tycker det är sabotag när hans egna inlägg som
uppmärksamar SEFF postas även på SKRIVAlistan för det gör ju bara mer
uppmärksamhet till saken. Han borde säja tack för det istället.

Hälsar gör Göran