[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Sista chansen: Novelltävling - skapelse

  • From: Mikael Eriksson <mikael.s.eriksson@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 2 Mar 2009 16:45:05 +0100

Herregud,

Att du orkar bry dig om vad som hände eller inte hände på en
maillista för flera år sen. Skaffa ett liv eller ägna i alla fall nätlivet
åt att försöka åstadkomma vettiga inlägg, här eller på korkek.

/Micke

PS
Kommentera det här hur du vill men det är inte värt besväret.
Det här är mitt sista inlägg i "debatten".
DS