[SKRIVA] RE: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] RE: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Clarke förut säger framt iden

  • From: Björn Eriksson <llinl@xxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 2 May 2011 14:46:23 +0200

Björn Eriksson:
Finns ingen anledning till. Jag sa bara vad jag skulle tycka vara en bättre
> situation, inte att den nuvarande inte skulle vara bra nog. Eller har du
> sett att jag skulle klaga ofta och högljutt över hur sakernas tillstånd är
> ?

Göran Jansson
>Nej absolut inte. Det var därför jag blev förvånad när du postade på listan
>för att jag i ett inlägg sa att jag tycker nyhetsraporteringen från stora
>världen är onödig här på listan. Jag ger utryck för den åsikten en gång och
>du tipsar direkt om unsubscribe. Nu förstår du kanske hur konstigt det är
>när du själv fick samma svar tillbaka.

Nu var ju det här inte direkt den första gången vi har läst klagomål riktade
mot listan och dess ägare som kommer från ditt håll, därav förslaget att
unsubscriba. Gillar du inte hur det går till här så måste du ju inte straffa
dig själv genom att vara kvar, eller hur.