[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Clarke förutsäger framtiden

  • From: Anna Svensson <anna.h.svensson@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 2 May 2011 13:57:00 +0200

Den 2 maj 2011 11:23 skrev Göran Jansson <jansonsfrestelse@xxxxxxxxx>:
> Anna Svensson:

> varav
> naturkatastrofer
>

> Det är en mycket bra synpunkt. I denna tid och värld när alla som vill kan
> få ett konstant nyhetsflöde via Internet och TV och radio och tidningar
> verkar Ahrvid Engholm tro att han är ensam om att ha det nyhetsflödet och
> att vi alla andra behöver honom som reporter från stora världen. Det är
> mycket konstigt tycker jag. När han just medelade att Osama bin Laden är
> död
> [...]

Jag skiter fullkomligen i vems verklighetsuppfattning som är korrekt, med
tanke på att jag inte ens var född när dessa bråk höll på. Man behöver inte
vare sig vara för eller emot Ahrvids ståndpunkt för att tycka att dina
inlägg är patetiskt trollande. Ge upp och skaffa dig ett liv, ingen bryr sig
om vem som sade vad för 20 år sedan.

/Anna