[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Clarke förut säger framtiden

  • From: Björn Eriksson <llinl@xxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 2 May 2011 12:43:08 +0200

Göran Jansson:
>Tror Ahrvid Engholm han är nån slags reporter för alla på
>listan för att vi är för dumma för att tillgodgöra oss nyheter själva?

Nu är det väl dock i alla fall så att för dom som tycker att ett eventuellt
extra nyhetsflöde som dom utsätts för är både onödig och nedvärderande så
står det väl dom fritt att helt enkelt unsubscriba från listan. På så sätt
slipper dom både nyheterna samt irritationen över dessa, och vi andra kan
njuta av våran skrivarlista, så som den nu är, i lugn och ro.

Göran Jansson:

>Förresten så skulle ju den här listan utan "trollen" bara bestå av
>nyhetsnotiser som alla redan sett från stora världen, postade av Ahrvid
<Engholm. Det skulle nog vara ännu mindre intresant i långa loppet tror jag.

Personligen ser jag hellre en lista med nyhetsnotiser samt en och annan
relevant nyhet än en lista med nyhetsnotiser och en och annan relevant nyhet
uppblandad med en massa trollspam. Men det är kanske bara jag.

Björn E