[SKRIVA] Re: [SKRIVA] RE: [SKRIVA] Kapitel1. skräcknovell

  • From: Ove Ridé <nitro2k01@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 6 May 2009 21:28:23 +0200

2009/5/6 Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>:
> Ps. Överväger att implementera en regel om att medlemmar bara får ha en
> E-adress i SKRIVA. Spole Bide skiter ju i det. Men det är rimligt med tanke
> på att istan har tävlingar när olika adresser skall rösta på varandra. (Vad
> Bidé vill vräka ur sig censureras inte, men han får vara så god att göra det
> från sin egen E-adress med bara en E-röst.)
Jag använder bara en adress, så jag välkomnar en sådan regel. Men
frågan är om du även kommer att rensa ut bland dina egna falska
adresser. (Alltså Gittan nr 1, Göran nr 1 samt Anders Lindberg som är
falska adresser som bekräftat tillhör dig)

--
/Ove

-----BEGIN 2ROT13 MESSAGE-----
Blog:
<http://gameboygenius.8bitcollective.com/>
SKRIVA på Lysator. Ditt Ahrvid-fria alternativ:
Sätt på ett par flipflops, vippa på rumpan
och gör det här till en minnesvärd sommar!
-----END 2ROT13 MESSAGE-----