[SKRIVA] RE: [SKRIVA] Kapitel1. skräcknovell

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 6 May 2009 21:22:23 +0200

From: pialindestrand@xxxxxxxxxxx

  Från JHH och AB kommer "ilskan" från den rent själviska strävan att lura
nordisk sf-fandom i tidernas största ekonomoiska, moraliska etc största
bedrägeri i historien. Jag bara pekade på skiten de sysslat med (vilket är
dokumenterat - vad som hände är 100% klart). JHH/AB/m fl bedrev ren våldtäkt på
sf-rörersen - och de försäker urskulda sig med påhopp på pianisten (dvs mig).
  Spol Bide/m fl falska adresser, är bara någon som utfört bedrägeriet eller
lurats att syssla med pianoskjutandet. Jag tror inte man skulle kunna hitta
någon med personligt engagemang , utan att själv vara *medbrottsling*. (Det är
ett medbrottslingsbeteende att skydda bedrägerier.)

--Ahrvid

Ps. Överväger att implementera en regel om att medlemmar bara får ha en
E-adress i SKRIVA. Spole Bide skiter ju i det. Men det är rimligt med tanke på
att istan har tävlingar när olika adresser skall rösta på varandra. (Vad Bidé
vill vräka ur sig censureras inte, men han får vara så god att göra det från
sin egen E-adress med bara en E-röst.)

More than messages–check out the rest of the Windows Live™.
http://www.microsoft.com/windows/windowslive/