[SKRIVA] Re: [SKRIVA] RE: [SKRIVA] Kapitel1. skräcknovell

  • From: Göran Jansson <jansson.g@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 8 May 2009 01:46:14 +0200

 Ahrvid Engholm:

> Ps. Överväger att implementera en regel om att medlemmar bara får ha en
> E-adress i SKRIVA. Spole Bide skiter ju i det. Men det är rimligt med tanke
> på att istan har tävlingar när olika adresser skall rösta på varandra. (Vad
> Bidé vill vräka ur sig censureras inte, men han får vara så god att göra det
> från sin egen E-adress med bara en E-röst.)

Jag förstår precis vad du menar och håller med dig faktiskt. Man vill ju
gärna slippa sånt här oskick:

//www.freelists.org/post/skriva/Tvlingsbidrag

//www.freelists.org/post/skriva/Tvlingsbidrag-Vrldens-skapelse

Det är irriterande när samma person skickar olika bidrag till samma tävling
fast från olika addresser. Du gillar alltså inte heller dom fasonerna?

hälsar Göran