[SKRIVA] Re: Knud Larns fanzine

  • From: pia lindestrand <pialindestrand@xxxxxxxxxxx>
  • To: skriva lista <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 5 Dec 2014 05:23:47 +0000

Börjar tro att nummer 23 aldrig trycktes upp. Har skrivit till Larn nu (långt
om länge) för lite nyfiken är man ju ändå.Ett nr 22 har jag hemma och numren
som kom ut året innan ska jag också ha någonstans - det var ju två
novelltävlingar 2011 och resultatet delades upp i två eller tre nummer året
därpå.