[SKRIVA] Re: Knud Larns fanzine

  • From: Ahrvid <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: "skriva@xxxxxxxxxxxxx" <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 4 Dec 2014 18:19:00 +0100

Pia, har  du kommit över mer info om Knud Larn och hans publikation Science
Fiction (nr 23)?
  Jag har googlat runt och kammat noll. Han hade en websida om saken på
webbyen.dk som  nu är nedlagd  med budskap om att den lagts ned - och de
*gamla* sidorna på siten är borttagna. Varken Googles  cache eller
Waybackmachine kunde hjälpa till att leta fram mer.
  Jag hittade  en recension av Science Fiction nr 21 och 22, som tydligen kom
ut omkring september 2013 (http://himmelskibet.dk/anmelderblog/?p=3598) men
inget om ett nr 23. Har ett nr 23 kommit måste det vara där som du (och
förmodligen jag) var med. Men att googla info på det breda namnet "Science
Fiction" är kinkigt och jag hittar inget om numret (Himmelskibet.dk har ingen
recension av det iaf).
  Mysko. Ett zine som ev utkommit utan att lämna några spår. Och en hemsida som
lagts ned varvid *gamla inlägg tagits bort*.

www.skriva.bravewriting.com<http://www.skriva.bravewriting.com> / Om Ahrvids
novellsamling Mord på månen: http://zenzat.wordpress.com/bocker C Fuglesang:
"stor förnöjelse...jättebra historier i mycket sannolik framtidsmiljö"! /Nu som
ljudbok: http://elib.se/ebook_detail.asp?id_type=ISBN&id=9186081462 / Läs även
AE i nya E-antologin E-Xtra Vildsint
https://bokon.se/ebok/vildsint_jens-stenman / YXSKAFTBUD, GE VÅR WCZONMÖ