[orasi] Re: enlogic.gr

  • From: "NXARITOS" <nxaritos@xxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 19 Jun 2011 17:52:38 +0300

Νικόλα γεια σου. το κεινό μιστικό στο οποίο αναφέρεσαι, αν και διατέλεσα για
4 χρόνια μέλος του δ σ του Π Σ Τ, ουδέ ποτέ ιπέπεσε στην αντίληψή μου. θα
συμφωνούσα απόλιτα μαζί σου, αν έλεγες ότι η πληοψηφία των μελών του δ σ του
π σ τ δεν κάνει χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών, παρά ότι τα απολαμβάνει
δωρεάν. αν εσύ γνορίζεις κάτι παραπάνω που εγώ αγνοώ, καλό θα ήταν να εύγενε
στο φως. φιλικά, Νίκος.