[ke_chavrim] Re: נושא:התנהלותמולהנה"ח

  • From: "nlam@xxxxxxxxxxxxxxxxx" <nlam@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: tamarn@xxxxxxxxxxxxxxxxxx, ke_chavrim@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 26 Nov 2014 23:27:08 +0200

בהמשך לדברי אפרים....

נראה שבמקום שהכלב יכשכש בזנב, הזנב מכשכש בכלב...

הדברים הבאים נאמרים בציניות ובמעט הגזמה ע"מ להעביר מסר ולא ע"מ לפגוע חלילה:

אפשר גם להציע שהחברים ילקטו את בגדיהם מעגלות הכביסה (וגם יקפלו...) כדי לייעל
את מלאכת המחסן או...
לבקש שהתושבים ימצאו את דברי הדואר שלהם בשק הדואר במקום שיחולקו לתאים...
אפשר גם להמציא תורנות שבה מלאכת הטיפול בזיכויים והחשבונות תבוצע בהתנדבות...

זה כמעט כמו להודיע שמיום ששי הקרוב לא יוגשו אטריות ברוטב בחד"א! אה... כבר
אין חד"א...
זה כמו לומר שממחר אברשה (שם בדוי) רואה החשבון הוותיק והמסור יוחלף אחר כבוד
תחת
חברה מקצועית ויעילה שתעשה זאת מהר יותר טוב יותר ומדוייק יותר... אה, זה בעצם
קורה...

חברים, בתור מי שעובד בשוק הפרטי בענף נותני השירותים, הפטנטים האלו של "בואו
נייעל את שיטת העבודה,
אתם תעשו כך וכך, כי לנו זה חוסך כך וכך..." הם בבחינת צמצום אחריות והיחלצות
ממטלות שוחקות ובווודאי
לא בגדר נתינת שירות.

אילו היה זה מקרה יחיד לא הייתי מלין אך זהו סימפטום של שורה של מקרים שברובם
למען הגילוי הנאות אינני בקיא
אך נראה כאילו שכל המותרות והייחוד של חיי הקיבוץ מתמוססים מול עינינו, זה קורה
לאט לאט, בלי שנשמע את ה"בום".
פה ושם חבר מוחלף באיש מקצוע שבא מן החוץ, המימד הבין אישי כבר מזמן אינו קיים.

זו אחת הסיבות מדוע כל כך כיף לי- אישית לעבוד מחוץ לקבוץ ובשל כך אני משתדל
להדיר את רגלי ממסדרונות המזכירות...
מוסד שבעיני הופך יותר ויותר ל"לא ידידותי למשתמש"...

אני בוחל בתןפעת הקיטורים מעל גלי הדוא"ל ומשתדל לא להגרר לתגובות שונות...
פה כשלתי והגבתי.

לסיום דברי אדגיש: אין כאן פניה אישית חלילה לאיש מנושאי התפקידים הציבוריים,
הם נבחרו על ידנו (כך אני מניח...)
ומחובתנו לכבד את המערכת ולהיות יראים אותה אבל בסופו של יום, ראוי שאנו נהיה
אלו ששולטים בה ולא להיות נשלטים על ידה.

אני מפנה דברי בעיקר  אל (מה שאני משער) הרוב הדומם, אם אתם חשים כך, שהקרקע
החמימה של מה שכן היה טוב
הולכת ונשמטת... השמיעו קולכם, בעדינות, בחן ובנועם, שלא ניגרר חלילה למלחמות
יהודים.

חורף טוב

לייבוש