[ke_chavrim] בחירתהנהלהחברתית

  • From: reuw kfar-etzion <reuw@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: eliazcohen@xxxxxxxxx, ke_chavrim@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 16 Jun 2010 08:22:08 +0300

אליעז שלומות,
יישר כוחכם על העבודה המאומצת והתוצאות המוצגות בזה. נראה לי שנכון לקדם את התהליך
בקיום דיון מוקדם בהצעתכם כדי להגיע להחלפת ההנהלה בהקדם האפשרי.
אך אני מציע שההצעה ליו"ר הקהילה  תובא להכרעת הציבור בקלפי יחד עם מנהל הקהילה
שיוצע בקרוב לאחר סיום תהליך המיון.
מכיוון שההנהלה החברתית (יו"ר קהילה ומנהל קהילה) היא שתוביל את הקהילה בשנים
הבאות ותתמודד עם סוגיות של ההנהלה היום-יומית יחד עם ניהול מיזמים כגון קידום
הרחבת הקהילה ושילובה, המשך הרחבת דירות חברים, בחינת אורחות חיים, התמודדות עם
קיפאון הדמוגרפי, מן הראוי להביא לפני הציבור "חבילה סגורה" (חלוקת תפקידים,
היקיפי משרה, "כימיה" ,וכו') על מנת לזכות באימונו. מכיוון שבחירת המועמד למנהל
הקהילה כבר בתהליך מתקדם ועומדת לפני מיצוי, כדאי להביא את כל התמונה של ההנהלה
החברתית לפני הציבור כצוות שתפעל ביחד.
כמובן שזה אינו מונע קיום דיון באסיפה הקרובה על המועמדת ליו"ר ועל עבודת הצוות
בכללותה על מנת לקדם את התהליך. כמובן שגם אם בחירת היו"ר תידחה עד להבאת הצעת
מנהל הקהילה, אפשר לצרף את אפרת לצוות האיתור של מנהל הקהילה, כמועמדת ליו"ר
הקהילה וחברה פעילה בועד הנוכחי.
חזקו ואמצו,
ראובן