[ke_chavrim] טיפול במחשביםביתיים

  • From: Yaacov Taube <yankee@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: Kfar Etzion list <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 16 Oct 2008 16:20:43 +0200

שלום ומועדים לשמחה,

כדי ליעל את הטיפול במחשבים הביתיים אצל חברי ותושבי כ"ע ניתן ליצור קשר עם שלום
פם בכל בעיות מחשוב במחשבים הפרטיים של (לא בענפי או משרדי) הקיבוץ.
מספר הטפון בבית: 232
נייד: 050-5836418 או 62232

אני ממשיך לעמוד לרשותכם בכל בעיות המיחשוב כרגיל.

להזכירכם: אם אתם רוצים לשלוח מייל לרשימת התפוצה של כפר עציון (kfar_etzion) יש
לשלוח עם כתובת מייל שהיא מנויה לרשימה.
השתדלתי לרשום כל תושבי כ"ע שיש להם כתובת מייל של כ"ע (kfar-etzion.co.il). אם
אתם רוצים להיות מנויים עם כתובת אחרת מהעבודה או של walla, gmail, yahoo וכו' או
כל כתובת אחרת אתם חייבים לשלוח לי מייל עם הבקשה. כנ"ל לגבי רשימות התפוצה
Yachid_yachad ו-ke_chavrim.

בברכה,

ינקי