[heroclix] Re: Heroclix 9.8

  • From: Kyrre Havik Eriksen <kyrremann@xxxxxxxxx>
  • To: heroclix@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 7 Aug 2011 12:33:13 +0200

Hva om vi kjører en "vanlig" turnering?
Mitt forslag er 400pts "Battle of the Brutes : all characters must
have 0 range, no hypersonic characters, powers can not be countered".
Usikker med den siste regelen, men kunne vært gøy. Evt en vanlig 400
pts Golden Age.

Den 7. august 2011 00:42 skrev Sindre Halvorsen
<sindre.halvorsen@xxxxxxxxxxx> følgende: