[heroclix] Re: Heroclix 9.8

  • From: Sindre Halvorsen <sindre.halvorsen@xxxxxxxxxxx>
  • To: <heroclix@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 7 Aug 2011 00:42:48 +0200

jeg kommer ikke om det blir sealed, må kutte pengebruken ettersom jeg skal på
privatskole dette året. kommer kanskje om det ikke blir sealed, men det kommer
såklart an på om jeg orker etter jobb
 From: martskul@xxxxxxxxxxx
To: heroclix@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [heroclix] Re: Heroclix 9.8
Date: Sat, 6 Aug 2011 14:08:45 +0200

Som DC-fan er jeg ikke overivrig på Marvel-sealed, men skjønner jo at det er
the new hotness. Blir det Cap-Sealed så kommer jeg. Men ville helst hatt
Constructed (og aller helst Golden Age eller et eller annet fancy tema).

Date: Sat, 6 Aug 2011 13:17:20 +0200
From: ursus1@xxxxxxxxx
To: heroclix@xxxxxxxxxxxxx

Sant, vi må jo ha det.

Oppmøte på sealed var ikke enormt, sikkert grunnet ferie. Er det mange som kan
tenke seg en sealed til, eller er det noen som IKKE kommer hvis vi kjører
sealed? Si din mening her, så prøver vi å spikre et format i løpet av søndag.

Torgrim
2011/8/6 Kyrre Havik Eriksen <kyrremann@xxxxxxxxx>

Blir det noen form for turnering på tirsdag?