[gcg] Re: pytanie do pepegantów - zaczepy

  • From: "Andrzej Kunicki" <akunicki@xxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 25 Aug 2005 10:46:06 +0200

Baciu, a nie poczekasz na tę Jędrkową analizę napędów?
Może jest szansa dowiedzieć się od niego czegoś pożytecznego dla wszystkich
użytkowników PPG...

Jeśli przeczytasz uważnie jego post, to jest on w sumie interesujący.
Bo alternatywa, o którą on retorycznie pyta na wstępie, po prostu JEST.
I to jest powszechnie stosowana od samych początków PPG.

Tyle, że on najwyraźniej o niej nie wie... albo zachowuje tę wiedzę dla
siebie.

Wady napędu Igora stanowią raczej wyjątek, niż zasadę konstrukcyjną w PPG.
Problem nie leży w tym, z czego ten napęd jest zrobiony, tylko JAK jest
zrobiony.
W stosunku do innych TYPOWYCH rozwiązań, cechy konstrukcyjne tego
konkretnego napędu powodują  niestety jednoznaczne konsekwencje finansowe:
"in minus" dla użytkownika i "in plus" dla Igora.
Że o komforcie eksploatacji i elementach bezpieczeństwa nie wspomnę.

Andrzej