[gcg] Re: pytanie do pepegantów - zaczepy

  • From: "Andrzej Kunicki" <akunicki@xxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 25 Aug 2005 03:25:15 +0200

Coś mi wyglada na to, że dużo piszesz o czymś, o czym mało wiesz.
Nie latasz na PPG, nie znasz szczegółów różnych rozwiazań i nie potrafisz
ich porównać.
Jeśli chcesz, mogę Ci dokładnie wyliczyć, dlaczego ten konkretny napęd tu i
tam pozostawia sporo do życzenia w porównaniu do innych.
Ale może potrafisz zrobić to sam?

Zanalizuj konstrukcyjnie i użytkowo napęd Igora w porównaniu do
analogicznych napedów Werenca i Żygadły, proszę.... jeśli umiesz.
Twoja poprzednia wypowiedź to z technicznego punktu widzenia - błazenada.

Pozdrawiam - Andrzej