[gcg] Re: pytanie do pepegantów - zaczepy

  • From: "Andrzej Subocz" <andrzej.subocz@xxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 25 Aug 2005 22:01:33 +0200

Mój bardzo dobry kolega, obecnie chyba
chcący-mi-przysrać-z-zemsty-za-wiadomo-co
> Andrzej Kunicki
> Sent: Thursday, August 25, 2005 3:25 AM
> To: glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx
> Subject: [gcg] Re: pytanie do pepegantów - zaczepy

Napisał między innymi te słowa:

<ciach-inwektywy>

> Jeśli chcesz, mogę Ci
> dokładnie wyliczyć, dlaczego ten konkretny napęd tu i tam
> pozostawia sporo do życzenia w porównaniu do innych.

<ciach-prowokacje-aluzje-i-dopierdalanki>

TAK, CHCĘ ŻEBYŚ MI WYLICZYŁ I PORÓWNAŁ, BO CHCĘ W KOŃCU KUPIĆ NAPĘD I
DOKONAĆ DOBREGO WYBORU!!!

Innym też się przyda.
Na razie ustaliliśmy wstępnie, że najlepsze kosze są z cienkościennej
nierdzewki.

Pozdrawiam
Jendrek

--
I am using the free version of SPAMfighter for private users. It has
removed 2263 spam emails to date. Paying users do not have this message