[gcg] Re: kto latał na babich dzisiaj na ppg

  • From: "Kacper Kowalski" <kacper@xxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 25 Aug 2005 09:52:32 +0200

Ja latałem ;-) I nie była to jakaś samowola, tylko lot uzgodniony - z wieza na
babich dolach. Strefa zamknięta była od godziny 9.00 do 16.00 czasu lokalnego.
Uzgodniłem trasę i wysokość lotu i nie było problemu - lot z Rewy do Gdyni
brzegiem morza na wysokosci 50m i nad plaza miejska do 150. oczywiście lot
odbywał się w czasie gdy strefa nie była zamknięta ;-)))

Dobrze ze jesteś czujny, pozdro,
kacper

PS
po skoku? tzn ze skaczesz z nimi na babich?