[gcg] Re: Najszybsze zwierze swiata

  • From: Adam Cegiełka <adamcegielka@xxxxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 18 Mar 2005 19:54:55 +0100

Rewelacja :D

----- Original Message ----- From: "Karol S." <karol@xxxxxxxxxxxx>
To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Friday, March 18, 2005 6:53 PM
Subject: [gcg] Re: Najszybsze zwierze swiata

Inna sprawa to strona techniczna przesyłania dużych załączników

Zmuszony sytuacją ustawiłem w konfiguracji listy limit body na 1 MB, powinno nie puszczać większych maili... Mogę też całkowicie wyłączyć możliwość dodawania załączników ale jednak czasami się mogą przydać. I bardzo proszę ograniczyć się do spraw paralotniczych i nie wysyłać na tą listę kawałów i śmiesznych obrazków itd itp.

Co do archiwów listy przez www to freelists juz tak ma, dziwi mnie tylko że udostępnia to ot tak sobie bez zalogowania użytkowników, pomimo że lista jest zamknięta. Widocznie ten typ już tak ma. Na plus można mu policzyć że nie publikuje maili.

Karol