[gcg] Re: Najszybsze zwierze swiata

  • From: "Maciej Bejm" <maciej.bejm@xxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 18 Mar 2005 15:15:08 +0100

 >PS

 >"Budka z piwem"  - to jest określenie

 > pejoratywne ?

Nie chciałem w żaden sposób dotknąć BUDKOWICZÓW. Przyznaję, że to nie było
trafne porównanie. Osobiście wolę wypić piwo na ławce w parku, albo na
plaży, albo nad rzeczką, ale wiem, że to wbrew prawu. :

:)

A najbardziej lubię popijać piwo 2000mnpm., leżąc w trawie lub siedząc na
uprzęży i patrząc w bezkresną dal, nad którą zaczynają pojawiać się pierwsze
kumulusy.

No i dziękuję za trafną uwagę o możliwości ograniczenia wielkości
pobieranych wiadomości.

Niestety w Outlooku nie ma takiej opcji, ale spróbuje użyć innego narzędzia
(dzięki Mariusz).

I życzę wszystkim szybkiego powrotu w powietrze!

Maciej Bejm
Tel. +48 692-676-858
maciej.bejm@xxxxx