[gcg] Re: Najszybsze zwierze swiata

  • From: "Maciej Bejm" <maciej.bejm@xxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 18 Mar 2005 10:08:10 +0100

SUPER. Szkoda tylko, że nie można tego powiedzieć o moim telefonie
komórkowym i transmisji danych przy użyciu GPRSa.

Wiem, że to może zabrzmi trochę archaicznie, ale nie mogę pozwolić sobie na
odbieranie wiadomości o objętości 1MB i większej. Jestem osobą podróżującą,
łączę się w Intenetem przez telefon komórkowy. Muszę, bo w ten sposób
pracuję. No i muszę, bo jeżdżę w góry latać.

Na listę paralotniową zapisałem się, żeby otrzymywać informacje o lataniu.
Zazwyczaj są to niewielkie wiadomości. Ale ostatnio kilku kolesi zrobiło
sobie z paralotniowej listy BUDKĘ Z PIWEM, w której można spotkać się,
pogadać o różnych pierdołach i powymieniać kawałami o wielkości 2 MB.

Zlitujcie się i wysyłajcie sobie te filmy innymi kanałami (wystarczy w
wiadomości e-mail wstawić odsyłacz, a nie cały załącznik).

Hej!
Maciej Bejm
Tel. +48 692-676-858
maciej.bejm@xxxxx