[gcg] Re: Najszybsze zwierze swiata

  • From: "wjanicki" <wjanicki@xxxxxxxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 18 Mar 2005 11:01:13 +0100

Telekomy to złodzieje !

Kiedyś nieopatrznie odebrałem pocztę po trzech dniach przez GPRS. Za luksus
mobilności Era skasowała mnie na około 50 pln.

Rozumiem Maćka, dlatego:

  a.. utworzyłem sobie własną grupę adresową "bzdury", na którą wysyłam
dowcipasy
  b.. na listę glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx przesyłam wyłącznie wiadomości
związane z GCG i lataniem jako takim
  c.. podłączając się do netu przez gprs pobieram wyłącznie nagłówki licząc, że
nadawcy załączników jakoś je sensownie ponazywali
Pozdrawiam

Witek Janicki

PS

"Budka z piwem"  - to jest określenie pejoratywne ?