[gcg] Re: Jacek

  • From: Adam Cegiełka <adamcegielka@xxxxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 9 Jan 2006 20:40:15 +0100

WiadomośćWięc wygląda to tak, znalazł się dobry spec w Gdańsku, który
stwierdził że palec żyje,
doszył go tam gdzie trzeba, jest jeszcze jedna żyłka do połączenia tylko że
przez mikroskop,
którego w Gdańsku nie ma, Jacek jest po zabiegu, jutro okaże się czy ma lecieć
do Poznanie
gdzie ów mikroskop jest
jest pozytywnie