[gcg] Jacek

  • From: "Art" <artfra@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 9 Jan 2006 13:56:28 +0100

HEj
Z tymi żartami n.t palców moglibyscie sie powstrzymać.
Byłem dzis rano u Jacka.  Ma jak wiecie obciete 3 palce i wielokrotnie je
połamane Jeden w zwiazku z poszarpana tkanka nie nadawał sie juz do przyszycia.
Drugi prawdopodobnie również straci- uszkodzenia są bardzo poważne i nie mozna
odtworzyć krążenia krwi. Prawdopodobnie jutro wszystko sie rozstrzygnie .
Ostatni powinien być ok.
Życzę mu mimo zwątpienia, dużego hartu ducha i mam nadzieje, iż za jakiś czas-
choć teraz nawet o tym nie mysli-  zobaczę go znowu latającego.
Art