[fotoskiasi] Εθελοντική συνεισφορά στην κοινωνικοποίηση παιδιών ΑΜΕΑ

  • From: "Dimitra Asimomyti" <dimitra@xxxxxxxxx>
  • To: undisclosed-recipients:;
  • Date: Fri, 31 Jul 2009 12:00:36 +0300

Καλημέρα παιδιά,

Συνάντησα προχθές την Μαρία την ψυχολόγο του σχολείου για παιδιά με ειδικές
ανάγκες και την ρώτησα τι εξέλιξη είχαμε με την προσπάθεια που είχε ξεκινήσει...

Μου εξήγησε ότι υπάρχει νομικό πρόβλημα και όχι για το σχολείο (δεδομένου ότι
οι γονείς με δική τους ευθύνη θα μας έδιναν τα παιδιά), αλλά για εμάς! Ότι αν
συνέβαινε οτιδήποτε (που η Μαρία βάβαια το αποκλείει γνωρίζοντας τα παιδιά,
αλλά δεν παίζεις με αυτά τα πράγματα...) θα βρισκόμασταν εμείς μπλεγμένοι, παρ'
όλο που οι γονείς με δική τους απόφαση θα μας έδιναν τα παιδιά...

Οπότε σας ενημερώνω ότι ναυάγησε η προσπάθεια. Κράτησε η Μαρία το mail μου,
ώστε να της στείλω τα e-mail σας και να σας ενημερώσει, αλλά δεν έχω λάβει
ακόμη κάτι

Καλό ΣΚ,

Δήμητρα