(no subject)

  • From: Nikos Vakondios <nbakondios@xxxxxxxxx>
  • To: φωτοσκιαση fotoskiasi <fotoskiasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 1 May 2009 03:07:44 -0700 (PDT)

παιδια...

πάμε άλλη μία ανακεφαλαίωση.....

αρχικά: Τελικά πήραμε 3000 ευρώ για όλες τις ανάγκες μας. Αυτο θα το
συζητήσουμε λίγο και την Δευτερα (δείτε παρακάτω)

συνεχίζοντας: Μας λείπουν δύο άτομα για τουρκία. Ένας 407 ή καθηγητής και ένας
φοιτητής. Θα είναι Τουρκία 6-10 Μαίου (και αν δεν κάνω λάθος, θα πρέπει να
φύγει την προηγούμενη (4 μαίου), και θα φτάσει την επόμενη (11 Μαίου)). Οποιος
θέλει δηλώνει συμμετοχή στην κλήρωση, αλλά όποιος δηλώσει θα πρέπει να έχει ή
διαβατήριο ή καινούργια ταυτότητα (που έχει λατινικούς χαρακτήρες). Επιπλέον
αυτό το άτομο πρέπει να είναι βέβαιο ότι μπορεί να πάει. Επειδή οι μέρες μέχρι
την αναχώρηση είναι λίγες, θα στείλω και μνμ στα άτομα που είχαν δηλώσει την
 πρώτη φορά συμμετοχή και για αυτήν την φορά δεν δήλωσαν. Την κλήρωση θα την
κάνω εγώ σήμερα, και το βράδυ θα μάθετε ποιος θα πάει.

Για την έκθεση τώρα:

Οι ομάδες που έχουμε φτιάξει:
Μπουφές (εννοείται πρώτο πρώτο): [Αριάδνη, Λευτέρης]: Ο μπουφές θα είναι από
μπισκότα του αλέξη, καφέδες που θα φτιάχνουμε εμείς με 2-3 καφετιέρες, και ίσως
κάποιους χυμους-αναψυκτικα από παραχώρηση απο αντίστοιχες (κρητικές) εταιρίες.
Αυτοί οι "χορηγοι" δεν θα μπουν στην αφισα!! (εννοείται πως μπορούμε να κάνουμε
και το άλλο απλο: να φτιάξει όποιος θέλει κάτι (ένα κέικ) και να το φέρει)

Χώρος: [Μερόπη, Χρίστος, Κώστας, τα έχουν αναλάβει, αλλά συμμετάσχουν και όλοι
οι άλλοι γιατί έχει πολλή δουλειά (και είναι και σημαντικός τομέας)]: Τα παιδιά
ήδη πήγαν μια φορά στην βίλα και θα μας πούν τι είδαν την δευτέρα (δείτε
παρακάτω). Εδώ παιδιά είναι σημαντικό ο καθένας να πει ότι ιδέες μπορεί να έχει
για το χώρο, τις φωτο, τα φώτα τις καρέκλες... τα πάντα.

Η Ρία ανέλαβε να δει αν η Γαλλική έχει ακομα αυτά τα ωραία - καθαρά ταμπλό, που
ίσως μπορέσουμε να δανειστούμε για επιπλέον χώρο για φωτό (ίσως και στον κάτω
όροφο (λέω τώρα εγω...))

Αεροπορικά εισητήρια και ξενοδοχείο για Κόντο: [Μελέτης, Αποστόλης, Πόγκας]:
πρέπει να είναι σε επαφή και με την ομάδα των χωρηγών... Μέχρι στιγμής από ότι
έμαθα για ξενοδοχεία, δεν έχουμε βρει κάτι σε φυσιολογικές τιμές. Μπόρει
κάποιος από την ομάδα να τηλ την Δευτέρα την Έλενα 37047(υπέθυνη δημοσίων
σχέσεων tuc) να εξηγήσει τι παίζει, και να ρωτήσει αν είναι να απευθυνθούμε σε
κάποιο συγκεκριμένο ξενοδοχείο. (για καλύτερη τιμή). (ένας να πάρει από τους
τρεις... οχι όλοι... και όχι κανένας)

Αφίσες: [Μελέτης, Λευτέρης]: για την ετοιμασία και για το τύπωμα, (είναι σχεδόν
έτοιμη... απλά να ορίσουμε τις ώρες ακριβώς (πιο κάτω). ΟΛΟΙ για την
αφισοκόλληση

Σποτάκι - δελτία τύπου (κείμενα) - Συνέντευξη τύπου: [σποτάκι: εγώ, ίρις, ρία
δήμητρα κ.α., δελτίο τύπου: το ετοιμάζω εγώ το διακινούμε όλοι, όπου μπορεί ο
καθένας, συνέντευξη τύπου: Στέφανος, Αριάδνη, Μαριρένα].

Τι-Βι ("σας αφορα") [Μελέτης, Αποστόλης, Πόγκας]: θα δω αν μπορούμε να πάμε
(δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα σε αυτό). Απλα σκεφτόμουν οτι αυτό δεν το
κάνουμε τόσο για διαφήμιση της έκθεσης, αλλά για διαφήμιση της ομαδας και την
επιπτωση που θα έχει αυτή σε επομενο προυπολογισμό μας, οποτε μπορούμε να το
κάνουμε μετά την έκθεση, ώστε να έχουμε και πλάνα από την έκθεση.

Προτζεκτορ μικροφωνική, σεντόνια προβολής. [εγώ]: Τον προτζεκτορα θα τον
πάρουμε από το στέκι, και θα πρέπει να είναι πίσω την κυριακή στις 20:30. Οποτε
μπορούμε να κρίνουμε από αυτό και την ώρα της "ομιλίας" της Johnson. Την
μικροφωνική την κρατάμε μέχρι την επόμενη. Το σεντόνι θα μάθω αν μπορούμε να
βρούμε καλύτερο, αύριο.

Τυπώματα: [Αντρέας]: θα τα κάνει το eyeland. Πρέπει να αρχίσουμε να πηγαίνουμε
όμως φωτος. Την δευτέρα θα δούμε κατά πόσο μπορούμε να μειώσουμε το κοστος
βάζοντας ο καθένας από την τσέπη του.

Χορηγίες: [Ευτήχης (ηράκλειο), Ορέστης (Αθήνα), Μελέτης, εγώ]. Εδώ, πέραν των
αεροπορικών πρέπει να κοιτάξουμε και για άλλα λεφτα... Εδώ παιδιά είναι
σημαντικό πλέον, να βρούμε χρήμαααααααααα

Προγραμματα - Λεύκωμα [εγώ]: Θα τα κανονίσω εγώ.

~ο~ο~ο~ο~ο~ο

Δευτέρα συνάντηση στις 6 το απογευμα στο πολυτεχνειο (θα βρω μια αίθουσα να
δείξουμε φωτο (για την έκθεση)) και για να δούμε τι δουλειές έχουμε κάνει μέχρι
στιγμής.

~ο~ο~ο~ο~ο~

Μέχρι στιγμής έχουν δηλώσει (την τελευταία τετάρτη και με μειλ σε εμένα) ότι
θέλουν να βάλουν φωτο 17 άτομα. Οποιος θέλει να βάλει φωτο θα πρέπει να έρθει
τουλάχιστον σε μία συνάντηση, για να δει τι παίζει, και πως θα γίνει.

Αυτά παιδια...
φουλ δουλεια...
και πιο σημαντικό: ιδέες - προτάσεις (την δουλειά την βγάζουμε πιστεύω, που θα
πάει)