[fotoskiasi] Ενημέρωση

  • From: Nikos Vakondios <nbakondios@xxxxxxxxx>
  • To: φωτοσκιαση fotoskiasi <fotoskiasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 19 Mar 2009 02:12:45 -0700 (PDT)

Αρχίζουμε....

ΚΑΛΗΜΕΡΑ

Συνεχίζουμε....

Χώρος έκθεσης: όπως είπαμε χθες, τελικά παίζουν δύο χώροι:
Βίλα και Τελωνείο

Βίλα:
Έχει μιλήσει αρχικά ο χρήστος. Ειναι θετικοί αρχικά, το βλέπουμε. Μόνο μείον
που βλέπω εγώ είναι η τοποθεσία (μακρία σχετικά από το κέντρο), και το ότι η
αίθουσα των διαλέξεων είναι μάλλον μικρή.

Τελωνείο:
Το κυνηγάει ο Θάνος. Είναι ελεύθερο το επόμενο σαββατοκύριακο και όχι 16-17. Ο
χώρος είναι ψιλοχάλια, αλλά είναι κέντρο και είναι μεγάλος. Το συν είναι οτι
την προηγούμενη βδοαμάδα από εμάς θα γίνει έκθεση ζωγραφικής και θα τους
ζητήσουμε να μας αφήσουν τον φωτισμό και τα ταμπλό τους.

Τουρκία:

Κάναμε χθες τον διαγωνισμό (στο μάθημα) και βγήκε πρώτος ο Αντρέας με
αναπλήρωτή τον Κανδηλάκη.

Συναντήσεις με Γιάννη

Οι συναντήσεις με τον Γιάννη γίνονται Παρασκευή και Σάββατο 10:00 -11:00 κ
11:00 - 12:00. Για αυτήν την βδομάδα βρήκα άτομα. Για την αλλη όχι για όλες τις
ώρες (και επειδή θα φύγω την επόμενη βδομάδα), θέλω να τα κανονίσω από τώρα.
Οπότε οποιος θέλει ας μου στείλει μνμ. (όχι στην λίστα, σε εμένα). Ο Μιχάλης θα
μπορεί να βλέπει άτομα, από την επόμενη βδομάδα που θα έχει παραδώσει το
μεταπτυχιακό του.

Site

Διευκρίνιση για το site. Ο server μας δεν είναι ο καλύτερος. Οπότε πολλές φορές
κολλάει.
Αν σας βγάλει αυτό το μηνυμα:

Microsoft JET Database Engine error '80004005'

Could not use ''; file already in use.

/includes/connect.inc, line 8
'Η κάτι παρόμοιο, απλά έχει φορτώσει πολυ. Δοκιμάστε σε λίγο.

Κατά τα log in προσοχή: και το user name κάνει έλεγχο για κεφαλαία γραμματα. Αν
δεν σας βάζει, δοκιμάστε να αλλάξετε σε κεφαλαίο το πρώτο γράμμα του username.
Αν παρόλα αυτά συνεχίζει να σας βγάζει το μνμ: "Το username ή το password που
δώσατε δεν είναι σωστό", στείλτε ένα mail (σε εμένα και όχι την λίστα) να
ακυρώσω τον κωδικό σας, και να βάλετε νέο μετά.

Αυτα

ΣΗΜΕΡΑ ΜΑΘΗΜΑ PHOTOSHOP