[fotoskiasi] ΝΕΑ ΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥΡΚΙΑ

  • From: Nikos Vakondios <nbakondios@xxxxxxxxx>
  • To: φωτοσκιαση fotoskiasi <fotoskiasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 30 Apr 2009 05:45:21 -0700 (PDT)

Παιδιά,,

ο Αποστόλης δεν μπορεί τελικά να πάει Τουρκία, όπως και ο αναπληματικός
Ορέστης. Σήμερα θα γίνει νέα κλήρωση για να δούμε ποιος φοιτητής θα πάει.
Οποιος θέλει να μου στείλει ένα μαιλ με το ονομά του. (Αν στειλει ότι θέλει να
πάει και μετά κληρωθεί, πάει. Δεν υπάρχει πιθανότητα να το ακυρώσει λόγω
θεατρικών, εργαστήριων, εργασιών  κτλ)

Επιπλέον δεν μπορεί ο Κανδηλάκης και ο Αντωνης, οποτε μπορεί να πάει όποιος
άλλος υπαλληλος του πολυτεχνείου (μελός δεπ, 407, βοηθός κτλ). Αν υπάρχει
κανείς, που δεν είχε δηλώσει σημμετοχή την πρώτη φορά  ας το πει......

Υ.Γ. Μου τηλ η πρυτανεία σήμερα. Μας δίνουν 3000 σύνολο για όλες τις ανάγκες
μας (όχι μονο την έκθεση). Θα τα συζητήσουμε την Δευτέρα...

Θα στείλω αργότερα όταν ηρεμίσω λίγο, αναλυτικό mail.