e-Πύλη Εκπαίδευσης Πινακες Αναπληρωτων

  • From: Ποντίκας Σάββας <savpont@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <webmaster@xxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 3 Sep 2002 15:37:30 +0300

Στην βάση δεδομένων http://e-aitisi.sch.gr/eniaios_d/index.php (Πίνακας
Συγκεντρωτικής Προϋπηρεσίας Αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. ) αφού
τοποθετήσω το ΑΦΜ μου 101676363 βγάζει αποτέλεσμα:
Αναζήτηση με ΑΦΜ

      ΠΟΝΤΙΚΑΣ
     ΣΑΒΒΑΣ
     ΠΕ03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ

      ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΣ OXI
     ΕΚΠΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ

      ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΝΑΙ

      Παλιά προϋπηρεσία (μέρες/μόρια)
     0 μήνες + 0 ημέρες
     0.00000

      Φετινή προϋπηρεσία σαν αναπληρωτής (μέρες)
     0 μήνες +0 ημέρες
     Συνολικά Μόρια
      1.54300

      Φετινή προϋπηρεσία σαν ωρομίσθιος (μέρες)
     1 μήνες +14 ημέρες

      Συνολικά μόρια προϋπηρεσίας
     1.543

      Μοριοδότηση ΑΣΕΠ
     0.00000

      Συνολικά μόρια
     1.543

      ΠΟΝΤΙΚΑΣ
     ΣΑΒΒΑΣ
     Ε3.03 Μειωμένων προσόντων ΑΕΙ-Σεμινάρια

[...]

     0

      Μοριοδότηση ΑΣΕΠ
     0.00000

      Συνολικά μόρια
     0

 αποτέλεσμα που δείχνει πως έγινε από εσάς δεκτή η αίτηση μου με Αρ.
Πρωτοκόλλου: 301/00167 και Ημερομηνία:15-5-2002 .

Στην βάση δεδομένων http://e-aitisi.sch.gr/eniaios_d/en_d/ (Ενιαίος Πίνακας
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.),στο κομμάτι της
http://e-aitisi.sch.gr/eniaios_d/en_d/e3.html.gz (Πληροφορική Μειωμένων
Προσόντων-Πίνακας Ε3.) ,από την θέση 325 και κάτω σε σύνολο 395
εγγεγραμμένων,υπάρχουν 70 άτομα εγγεγραμμένα χωρίς προϋπηρεσία ,παρότι το
γεγονός αυτό  δεν συνάδει με τον Ν. 2942/2001 άρθρο 1 παρ. 7 περ. ε΄και τον Ν.
3027, άρθρο 7 παρ. 1, όπου σαφέστατα ορίζονται ως προϋποθέσεις  εγγραφής στον
πίνακα είτε η  προϋπηρεσία είτε η βαθμολογία πέραν της βαθμολογικής βάσης στον
εκάστοτε τελευταίο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, προϋποθέσεις που δεν πληρούνται από
τους παραπάνω εγγεγραμμένους. Όπως θα αντιλαμβάνεστε το δικό μου όνομα ο καθώς
και πολλών άλλων συνάδελφων, της κατηγόριας Μειωμένων Προσόντων Ε.3 ΑΕΙ
-Σεμινάρια, που γνωρίζω προσωπικά αλλά και πολλών περισσότερων που δεν τους
γνωρίζω, δεν υπάρχουν στον πίνακα Ε.3. Με αφορμή όλα αυτά έχω να σας κάνω τα
εξής ερωτήματα:
  1.. Αν πρόκειται για λανθασμένες καταχωρίσεις γιατί δεν διορθώνονται;
  2.. Αν δεν είναι λανθασμένες και έχουν εγγράφει κατ' εξαίρεση, γιατί να
συμβεί μόνο για αυτούς τους 70 και όχι για όλους όσους πλήρωσαν με χρήμα,
χρόνο, και κόπο, αυτά τα Σεμινάρια και κατέθεσαν τις αιτήσεις τους περιμένοντας
τουλάχιστον την δίκαιη και αξιοκρατική αντιμετώπιση τους;
  3.. Εάν η αίτηση μου έχει απορριφθεί θα ήθελα να μάθω τον λόγο, μιας και
πληρώ τις προϋπόθεσης για να δύναμαι να ενταχθώ στην κατηγόρια Ε.3.