e-Πύλη Εκπαίδευσης Re: e-Πύλη ΕκπαίδευσηςΠίνακες Αναπληρωτών

  • From: Ποντίκας Σάββας <savpont@xxxxxxxxxxxx>
  • To: "Γεράσιμος Μπουζάκης" <bouzisg@xxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 2 Sep 2002 01:32:57 +0300

Σας ευχαριστώ για την απάντηση.Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζετε οτιδήποτε
σχετικά με την τύχη των αιτήσεων για Αναπληρωτές Πληροφορικής όσων θεωρούνται
μειωμένων προσόντων (σεμινάρια 400 ωρών).
Επίσης κάτι πολύ σημαντικό! Προ λίγων ημερών έλαβα ταχυδρομικώς μία επιστολή
(την οποία σας την επισυνάπτω σκαναρισμένη)από κάποιον Νίκα Σωκράτη ο οποίος
αποκαλεί τον εαυτό του Συγγραφέα και πρ. Σχολ. Σύμβουλο και διαθέτει προς
πώληση (έναντι 155 Ευρώ) 60 διαφορετικά θέματα Παιδαγωγικής ειδικά για τον
διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.Διαβάζοντας την επιστολή αυτή μου γεννήθηκαν κάποια
ερωτήματα τα οποία θέλω να μοιραστώ μαζί σας:
1.Πως αυτός ο κύριος βρήκε την διεύθυνση μου δεδομένου ότι το σπίτι στο οποίο
μένω και όλοι οι λογαριασμοί είναι στο όνομα της γυναίκας μου, και μαζεμένα τα
στοιχεία ονοματεπώνυμο-επάγγελμα/σπουδές-διεύθυνση μονίμου κατοικίας μου,
μπορούν να βρίσκονται μόνο σε Βάσεις Δεδομένων του Υπ. Παιδείας, του Υπ.
Εθνικής Αμύνης, και του Υπ. Οικονομικών;
2.Πιθανών ο κύριος αυτός να είναι κάποιός επιτήδειος και να εμπορεύεται
παρανόμως αγνώστου προελεύσεως και αμφιβόλου εκπαιδευτικής αξίας έντυπο υλικό
ποντάροντας  στην αγωνία των αδιόριστων συναδέλφων μας για ένα καλύτερο μέλλον
μέσω των εξετάσεων του ΑΣΕΠ.Πως μπορεί κάποιος από εμάς να εμπιστευτεί αυτόν
τον κύριο;
3. Αν όπως ισχυρίζεται στην επιστολή του, ανέπτυξε το εν λόγω Παιδαγωγικό υλικό
για να προετοιμάσει το γιο του και άλλους τέσσερις φίλους του για τις εξετάσεις
του ΑΣΕΠ, γιατί δεν το κρατεί για αυτούς και μόνο και το εμπορεύεται ώστε να
γράψει πολύς κόσμος καλά και να θέσει σε κίνδυνο την επικείμενη επιτυχία του
γιου του και της παρέας του;

       ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ

       Ποντίκας Σάββας

          Μαθηματικός