e-Πύλη Εκπαίδευσης Υλικό Δημάση

  • From: "Abrazi zoi" <zoi@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: <e-pylh@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 18 Feb 2003 00:58:59 +0200

Αγαπητοί συνάδελφοι

Προ καιρού είχα ανακοινώσει στα μέλη της λίστας ότι έχω στη διάθεσή μου το
υλικό της κυρίας Δημάση (λέκτορος  του Δημοκριτειου Πανεπιστημίου Θράκης ) και
πολλοί εξέφρασαν ενδιαφέρον να το αποκτήσουν.
Ανακοίνωσα  πως θα φροντίσω για την ψηφιοποίησή του ώστε να το κατεβάζουν από
την e-Πύλη Εκπαίδευσης  ωστόσο ως τώρα δεν πραγματοποίησα την υπόσχεσή μου λόγω
ανειλημμένων υποχρεώσεων (εξομοίωση ) και λόγω ασυμβατότητας του σκάνερ μου με
τα XP
Σας διαβεβαιώ ότι σύντομα θα αρχίσω να ανεβάζω το μέρος από το υλικό και
πιστέυω ως το καλοκαίρι να υπάρχει ότι μπορεί να ψηφιοποιηθεί .
 Η ψηφιοποίηση δεν είναι και τόσο απλή καθώς το υλικό είναι ογκώδες και ως επι
το πλείστον η ποιότητα των γραφικών των φωτοτυπιών είναι πολύ κακή. Ως εκ
τούτου ο σαρωτής αποτυγχανει να διαβάσει το κείμενο και τα γραφικά και να το
μετατρέψει σε αρχείο word αλλά και ως αρχείο εικόνας είναι συχνά δυσδιάκριτο .
 Για τους παραπάνω λόγους θα  έχω μαζί μου στην ημερίδα που θα πραγματοποιηθεί
στη Λάρισα για όσους ενδιαφέρονται να το φωτοτυπίσουν
Επίσης θα βρίσκεται στο σχολείο που υπηρετώ ( 1ο Δημοτικό Σχολείο Γιαννιτσών )
για όσους ενδιαφέρονται να περάσουν και να το φωτοτυπίσουν οι ίδιοι.
 Ενδεικτικά αναφέρω ότι όλο το πακέτο υπάρχει και στο βιβλιοπωλείο Αρχέτυπο της
οδού Μελενίκου και οι  φωτοτυπίες ( αν το φωτοτυπίσετε εκεί ) κοστίζουν 58 Ευρώ
. Η τιμή του και μόνο είναι ενδεικτική για τον μεγάλο αριθμό των φωτοτυπιών και
κάνει σαφές πως  δεν έχω τον απαιτούμενο χρόνο να  φωτοτυπίσω όλο το υλικό σε
τόσα αντίγραφα για όσους εκδήλωσαν ενδιαφέρον  και να το αποστείλω ταχυδρομικώς

Στη διάθεσή σας για όποιες διευκρινίσεις
Αμπράζη Ζωή
e- Πύλη Εκπαίδευσης